یک قدم تا سلامتی

ساخت وبلاگ

رژیم کتوژنیک رژیم غذایی با چربی بالا و کربوهیدرات کم است که این روزها طرفداران زیادی دارد. اگر به دنبال لاغری و کاهش وزن هستید احتمالا رژیم کتوژنیک یکی از گزینه های شما می باشد. تحقیقات زیادی درباره این رژیم صورت گرفته و تاثیرگذار بودن آن را بر کاهش وزن تایید کرده است اما باید بدانیم این رژیم بدون عارضه نیست. در این مقاله می خواهیم رژیم کتوژنیک را بررسی کنیم.

رژیم لاغری , کاهش وزن , تناسب اندام , لاغری , لاغر شدن , لاغر کردن , رزیم غذایی,...
نویسنده : زندگی سالم بازدید : 285 تاريخ : شنبه 13 بهمن 1397 ساعت: 15:35

رژیم کانادایی ؛ رژیم کانادایی یک رژیم سخت با محدودیت غذایی بسیار است که معمولا مدت زمان آن 13 روز بوده و در این مدت وزن زیادی را از دست می دهید. این رژیم برای زمانی که در مدت کوتاه می خواهید وزن زیادی کم کنید مناسب است اما عوارض بسیاری برای بدن دارد و قطعا بعد از اتمام رژیم عوارض آن را مشاهده خواهید کرد. در این مقاله رژیم لاغری کانادایی و برنامه غذایی 13 روزه آن را بررسی می کنیم. همچنین عوارض این رژیم نیز مطرح می شود.
رژیم کانادایی

 

 

رژیم لاغری , کاهش وزن , تناسب اندام , لاغری , لاغر شدن , لاغر کردن , رزیم غذایی,...
نویسنده : زندگی سالم بازدید : 296 تاريخ : چهارشنبه 10 بهمن 1397 ساعت: 13:53

کاهش وزن سریع ؛ معمولا اسم رژیم لاغری که به میان می آید همه حرف از کم خوردن می زنند. در حالی که روش های جدید به اصلاح عادت های غذایی و استفاده از مواد غذایی کم کالری اشاره دارند. با حذف یکسری مواد غذایی و جایگزین کردن مواد غذایی سالم می توان بدون گرسنگی کشیدن به تناسب اندام رسید.

کاهش وزن سریع

 

رژیم لاغری, تناسب اندام, لاغری, لاغر شدن, لاغر کردن,...
نویسنده : زندگی سالم بازدید : 340 تاريخ : پنجشنبه 4 بهمن 1397 ساعت: 17:28